اینفوگرافیک: اپل بر بام اقتصاد جهان به روایت تصویر
Quick Bird
علمی،آموزشی،تفریحی...

Quick Bird را در گوگل محبوب کنید...
با یک امتیاز مثبت میتوانید از Quick Bird حمایت کنید!
فقط كافي است بر روي دكمه 1+ كليک كنيد.

 بنا بر گزارشات منتشر شده در ابتدای سال ۲۰۱۲، هفته پایانی سال ۲۰۱۱ میلادی که از آن به عنوان هفته تعطیلات یاد می‌شود بیشترین سود ممکن را عاید اپل کرده است. میزان سود اپل در این هفته بیشترین مقداری بود که تا به حال یک شرکت فناوری توانسته بود در یک هفته به‌دست آورد و بدین ترتیب اپل صاحب یک رکورد دیگر در فروش و اقتصاد شد. این شرکت فناوری مدتها بود که رقابت نزدیکی با شرکت اگزان داشته و “تنها” ۵۰ میلیارد دلار با تبدیل شدن به ارزشمند ترین شرکت جهان فاصله داشت تا اینکه در تاریخ ۱۹ جولای سال ۲۰۱۱ سرانجام این رکورد شکسته شد. اپل در حال حاضر ارزشمند ترین شرکت تجاری در دنیا با به شمار می‌رود.

Online MBA در صدد برآمده تا به کمک اینفوگرافیک، میزان رشد این شرکت را در حالی که در سال ۱۹۹۷، سرمایه این شرکت بحران زده تنها دو میلیارد دلار بود به ما نشان دهد. یکی از نکات برجسته تصاویر این موسسه از واقعیتی جالب حکایت دارد که سود شرکت اپل در سه ماه آخر سال ۲۰۱۱ میلادی برای پرداخت کل بدهی های عمومی هشت کشور از عضو اتحادیه اروپا کافی است. همچنین با مالیات بر درآمد و سرمایه این شرکت می توان یک دستگاه آیپد برای هر یک از مردمی که در کشورهای کانادا و یونان زندگی می‌کنند خرید. در ادامه نگاهی به این اینفوگرافیک ترجمه شده توسط زومیت بیندازید.

برای دیدن تصویر مقایسه ای اینجا کلیک کنید...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط دانیال
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
وضعیت آب و هوا
امکانات جانبی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان Quick Bird و آدرس QuickBird.loxblog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انواع فال